sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Cleo sydän Deuce

Postaus tehty osittain vitsillä. :D

Olin kuvaamassa Yuan kanssa, ja samalla EILEN tapahtui jotain hyvinhyvin traagista. Amyn pahis-Emily vietteli rakkaalta Cleoltani Deucen! Emily on pahis! 
SAM_2527

SAM_2532

SAM_2537
Yuan yli-ihana Misaki! Itsekkin hankin Cattyn, kunhan vain saan rahat kasaan n u n

SAM_2542
Deucekaverukset.

SAM_2547

***
KT: "Kimppatreffit"

SAM_2561
Cleo: Miksi tulin tänne? Hän petti minua. En halua nähdä häntä. Arietta tahallaan yrittää saada meidät taas yhteen. Mutta hän rakastaa sitä spectraemilyä. *kyynel valuu poskelle*

SAM_2562
Scaris Deuce: Hei pimu! 
Scaris Cleo: voihan raa unohdin huulipunani kotiin No heei! *heilauttaa hiuksiaan taakse*

SAM_2566
Samaan aikaan Deuce teki jotain....hyvin merkillistä. ö__o
Deuce: *kiipeää*

SAM_2568
Scaris Deuce: Ja sit mä niinku olin sillee et JOOOO ja sit se oli niinku jaa ja sit me oltiin niiku blaa blaa blaa..
Scaris Cleo: Ihaks tosi? *huokaus*

SAM_2573
Deuce: *töks*

SAM_2575
Scaris Cleo: VOI-HAN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

vähän ajan päästä.

SAM_2576
Deuce: hei c'moon Cleo, mä rakastan sua. Emily ite hyökkäs mun kimppuun. Se oli yks pusu. Me ei seurustella. Mä seurustelen sun kanssa, rakastan sua Cleo, hei?

SAM_2582
Cleo: hmf
Deuce: heeei?
Cleo: Muttakun te..te.... Mä en voi sallia jonkun pettävän näin korkea-arvoista ihmistä. Kukaan ei petä de Nileä. Ja jos sinä teit niin, en voi antaa sitä sinulle anteeksi.

SAM_2584
Deuce: Cleo. Ei meillä ollut mitään *sniif*
Rakastan sinua nääääääääääääääääääääin paljon *huitoo käsillään*

SAM_2586
Deuce: väääh!

SAM_2589

SAM_2595
Cleo: Deuce, mä...
Deuce? Minne se katosi?

SAM_2597
*klonks*

löydätkö Deucen?

SAM_2602
Cleo: DEUCEEE!!! EIIIHHHH, nyt se kuoli ;o;
ariettaaa!!

SAM_2603
Arietta: Ootko nyt tyytyväinen? .___."
Cleo: Olen tyytyväinen vasta, kun löydät Deucen. Etsi, Arttu, etsi! 

SAM_2604
Cleo: Deuceee! Oma kultaseni, anteeksi etten uskonut! 
Deuce: *herää*

SAM_2607
Deuce: Cleo? 
Cleo: Voi Deuce... Anteeksi. Lupaathan, ettet enään ole sen Emilyn kanssa tekemisissä? :(
Deuce: Hyvä on, minä lupaan.

SAM_2609
puspus

Kaikki oli niin täydellistä, Cleosta tuntui kuin hänen elämänsä olisi juuri kohonnut pilviin, korkeammalle kuin pyramidit. Mutta jokin painoi vieläkin hänen mieltään. Cleo ei ollut saanut varmistusta Emilyltä, ettei hän enään koskisi Deuceen. Ja se oli hoidettava mahdollisimman pian...

SAM_2610
Samaan aikaan Deucen housut aukesivat, sillä "täydellisellä hetkellä" :D

***
Cleon viesti Emily-pahiksellepoikaystävänvarastajallekiusaajalletyhmälle;

SAM_2611
Cleo: Hoi kaikki alamaiseni! Ihana nähdä teitä!
Minulla on huonoja uutisia. Amyn nukke, Emily, yrittää varastaa poikaystäväni Deucen. Tätä on jatkunut kesälomasta asti. Jos joku yrittää viedä poikkikseni, teen sille lopun. Olenhan de Nile.
Eilen minä ja Arietta pillitettiin loppuilta, Deuce on ainoa ihminen Arietan lisäksi, jota oikeasti rakastan. Edes Scaris Deuce ei korvaa häntä ;__;
Emily, sanon tämän vain kerran, lopeta Deucen viettely NYT. En tiedä, mikä sinua vaivaa, mutta minä rakastan Deucea enemmän kuin mitään muuta. Jos...

SAM_2613
Jos et tee sille loppua, minä teen.

*********

Kiitos, kiitos, aploodit eivät ole tarpeen n w n
Kyllä, jaksoin väkertää kuvatarinan. Ja kyllä, yllä oleva lause on vitsi :'D aika huono sellainen

Päästin Cleon hetkeksi kirjoittamaan terveisiään Emilylle, eheheh, tosiaan... ^^"

PIDÄMME SINUA SILMÄLLÄ EMILY. >:DDD

Joo älkää välittäkö. Minä & Cleo, olemme todella hyviä ystäviä, ja minä en jätä ystäviäni yksin pulaan, joten autan häntä...Emily vs. Cleo-sodassa. :D
Tulikohan tosta liian piikikäs kuvatarina? Noh, olen aina halunnut aloittaa nukkesodan, muttakun se ei onnistu omilla nukeillani koska en osaisi päättää puolta.

Anteeksi, Amy, Cleo on vain hiukan katkera, enkä voi sille mitään että se veti mut mukaan tähän ^^"

Kiitoooos :3

20 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti, musta siitä tuli liian traaginen draamahömppäpömppä o u o"

      Poista
  2. Ahaha, johan on Cleo on suloineeen <3
    :DDD

    VastaaPoista
  3. Hehe, nukkesotaa! :'DD Jei!
    Kivoja kuvia ja tarina :)

    VastaaPoista
  4. Tästä on parempi olla kertomatta Emilylle... muuten mun herkkä runotyttö murtaa muuten sydämensä... :'/ Toivottavasti Emily löytäisi pian sen oikean. Emily ei kuitenkaan aio lähteä nukkesotaan, sillä ei jaksaisi sitä. Muut nuket lohduttavat häntä parhaansa mukaan surun keskellä ;____; Vakuutan kuitenkin neidille ettei Arietta ole tässä osallisena :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos, mä en todellakaan ole osallisena tähän - Cleo vetäs mut mukaan, koska Deuce on niin tärkeä sille, ja se sano että karkaa jos en tottele :D *samuraikumarrus*
      Kyllä Emily löytää sen oikean, voidaan järjestää sille treffit mun jacksonin kanssa, vaikka se oikeastaan kuuluukin Frankielle o w o"

      Mä oon kuvitellut, että Emily on sellanen pahis, joka varastaa muiden poikaystäviä (kiitos Cleo ö__o) :D
      Voin tulla lohduttelemaan Emilyä salaa ^3^

      Poista
  5. Hauska kuvatarina :D Ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Ahahaha :DDD Ihan mahtava kuvatarina! Viimeinen kuva ja lause ovat täydellinen lopetus :D

    VastaaPoista
  7. Vähänkö hauska kt :DD Tälläsiä on aina ihana lukea :3

    VastaaPoista

#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }